loading...
فايل کلوپ (فایل دانلود، کلوپ ایرانیان) |نرم افزار،بازی،کتاب،موبایل،انیمیشن،فایل،دانلود بهترینها،عکس پس زمینه،دانلود جدیدترینها
خرید موس سیم دار ( USB ) طرح اپل

موس USB طرح اپل سیم دار

این موس از لحاظ درجه بندی کیفیت رتبه A  را به خود اختصاص داده است

قیمت استثنایی فروش این محصول فقط به مدت محدود می باشد بنابراین اگر تمایل به خرید دارید زمان را از دست ندهید

http://rozup.ir/up/filedownload/Pictures/123apel.JPG


ویژگی ها:

  • این موس یکی از زیباترین موس های موجود در بازار موس می باشد که به تازگی عرضه شده است.
  • طرح فوق العاده زیبای این موس باعث شده است علاقه مندان زیادی در سطح جهان پیـدا کنــــــــــــد.
  • تکنولوژی لیزری بکار رفته در این موس آنقدر قدرت دارد که به شما این امکان را میدهد تا موس را بدون موس پد  هم به راحتی بر روی سطوح مختلف استفاده کنید!
  • ماندگاری بالای این موس از قابلیت های ممتاز این موس می باشد.کلید های این موس عمر طولانی دارند و میتوانید با خیال راحت تا مدت ها از این موس استفاده کنید.
  • این موس با تمامی سیستم عامل ها(ویندوز و مکینتاش) سازگاری دارد و بدون نیاز به نصب به سادگی روی سیستم عامل بارگذاری می شود.
  • وزن بسیار سبک موس عامل بسیار مهم در راحتی کار با موس است و برای کسانی که طولانی مدت با کامپیوتر کار میکنند بسیار مناسب است.
  • همچنین شکل آیرودینامیکی موس از خستگی دست شما جلوگیری میکند.
  • در این موس از فناوری نانو استفاده شده است که ان را از دیگر موس ها متمایز میکند.



http://iranselll.ir/images/addcart.gif

خرید نقدی و پستی محصول

دستگاه بلوتوث قابل نصب بر روی کامپیوترهای خانگی و شخصی و لپ تاپ ها

http://rozup.ir/up/filedownload/Pictures/%D8%A8%D9%84%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%AB_%D8%A8%D9%86%D8%AF_%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%B4%D8%AA%DB%8C_1.jpg

از دیگر ویژگی های این دستگاه ، در صورت داشتن قابلیت توسط موبایلتان ، شما میتوانید ابتدا موبایل خود را به وسیله سیم کارت ایرانسل یا همراه اول به اینترنت متصل نمایید ، سپس با اشتراک گذاشتن اینترنت موبایل ، بوسیله بلوتوث ، کامپیوتر خود را نیز به اینترنت متصل نمایید .

 

كاربردهاي بلوتوث.....

ايجاد يك شبكه بي‌سيم براي رايانه‌هاي روميزي با پهناي باند كوچك

تجهيزاتي مثل صدابَر (ميكروفون)، صفحه كليد، موشواره و چاپگر

شبكه بيسيم لن (بلوتوث فروش زيادي در تلفن‌هاي سلولي داشته‌است كه آن‌ها را قادر به ايجاد ارتباط بين رايانه‌ها و پي‌دي‌اي‌ها و هندز‌فري‌ها و ديگر دستگاه‌ها، مي‌كند و به اين ترتيب يك شبكه بيسيم لن را ايجاد مي‌كنند.

 انتقال فايل‌ها (مثل فايل تصويري، صوتي و غيره) بين گوشي‌هاي موبايل و پي‌دي‌اي‌ها و رايانه‌ها از راه اوبكس

هندست بلوتوث براي گوشي موبايل و اسمارت‌فون‌ها

دستگاه‌هاي اندازه‌گيري و تست


http://iranselll.ir/images/addcart.gif

خرید نقدی و پستی محصول

پایه خنک کننده فن دار لپ تاپ

http://rozup.ir/up/filedownload/Pictures/laptop2.jpg

دیگر نگران داغ شدن لپ تاپ خود نباشید!!
چرا به پایه خنک کننده لپ تاپ نیاز داریم؟
حتما زمانی که با لپ تاپ خود مشغول کارکردن هستید، متوجه گرمای زیر لپ تاپ و بدنه آن شده اید. دمای بالا باعث کاهش عملکرد قطعات لپ تاپ شما نظیر پردازنده، کارت گرافیک و ... می گردد که علاوه بر آن، فرسایش زود هنگام و در نتیجه موجب خرابی آن در دراز مدت می شود.

حتما زمانی که با لپ تاپ خود مشغول کارکردن هستید، متوجه گرمای زیر لپ تاپ و بدنه آن شده اید. دمای بالا باعث کاهش عملکرد قطعات لپ تاپ شما نظیر پردازنده، کارت گرافیک و ... می گردد که علاوه بر آن، فرسایش زود هنگام و در نتیجه موجب خرابی آن در دراز مدت می شود.

پایه و خنک کننده لپ تاپ با فاصله ای که بین لپ تاپ و سطح زیرین آن به وجود می آورد به همراه فن قوی که برق خود را از USB تامین می کنند، موجب گردش مناسب هوا و خنک ماندن قطعات لپ تاپ شما می گردد. این وسیله علاوه بر بالا بردن سرعت و عملکرد لپ تاپ، موجب افزایش طول عمر و جلوگیری از خرابی به دلیل گرما و گرد و غبار می شود.

http://iranselll.ir/images/addcart.gif
خرید نقدی و پستی محصول
ارایه پنل و شماره اختصاصی ارسال SMS (پیام کوتاه) اقدامی جدید از فروشگاه کامپیوتر آبی خوانسار



برای دیدن سایت و خرید برروی عکس کلیک کنید



http://rozup.ir/up/filedownload/sms.jpg

آخرین ارسال های انجمن
Sajad بازدید : 391 سه شنبه 01 اسفند 1391 نظرات (0)

Top Gear دانلود فصل نوزدهم مستند تخت گاز Top Gear Season 19 2013

 

نام مستند : Top Gear Season 19 – تخت گاز فصل نوزدهم

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۶۰ دقیقه

حجم : ۴۵۰ مگابایت

کیفیت : HD 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : برنامه تلویزیونی فوق العاده زیبا و مهیج تخت گاز (Top Gear) نام مستندی بی نظیر می باشد که در هر قسمت به معرفی جدیدترین ماشین های عرضه شده در بازار و انجام آزمایشات مختلف بر روی این ماشین ها می باشد. در این برنامه بی نظیر ماشین ها به طور کامل نقد و بررسی شده و اطلاعات کاملی از آن ها کسب می شود. فصل ۱۹ این مستند که در حال حاضر در حال پخش می باشد ، همزمان با پخش این برنامه برای شما برای دانلود آماده شده و همواره این پست آپدیت خواهد شد و …

Sajad بازدید : 902 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

این فیلم آخرین ورژن از انیمیشن زیبای عصر یخبندان است که به تازگی از آن رونمایی شده است

پیشنهاد میکنم که حتما دانلود کنید و از آن لذت ببرید

Ice Age 4 دانلود دوبله فارسی انیمیشن عصر یخبندان ۴ – Ice Age: Continental Drift 2012

نام انیمیشن: Ice Age: Continental Drift – عصریخبندان: رانش قاره ای
ژانر: انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی
سال انتشار: ۲۰۱۲
مدت زمان: ۸۰ دقیقه
حجم: ۵۸۰ مگابایت
کیفیت: BDRip 720p
دوبله فارسی (گلوری)
خلاصه داستان: این فیلم وقـایـع چند سال بعد از شـماره ی سـوم فیلم و ظهورِ دایناسورها رو به نمایش میزاره. جایی که اسکرات و تعقیب و گریزِ همیشگیش با یه بلوط موجب تغییرات بزرگی در سطح کره ی زمین میشه! و مانی، سید و دیگو رو به ماجراجویی جدیدی می فرسته. بعـد از تغیـیرات سـطح زمیـن و جـدا افـتادنِ مانی، سید و دیگو از بقیـه ی گـروه، اونا از یـه تکه یخ بـزرگ بعنوانِ کشتـیِ موقت خودشون استـفاده میکنن که اون ها رو بـه دریانـوردی و سفـری حماسی برای پیدا کردن باقیِ اعضای گروه مجبور می کنه…

Sajad بازدید : 809 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

نسخه جدید Microsoft Office 2013 که تقریبا به همراه ویندوز ۸ وارد بازار شده است در حال حاضر به صورت کرک شده از دانلودها قابل دانلود است. آفیس ۲۰۱۳ با قابلیت های جدید و رابط کاربری جدیدی همراه است ولی شما می‌توانید همان ریبون آفیس (نوار منوی بالای نرم‌افزارهای آفیس ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ ) را در آفیس ۲۰۱۳ نیز داشته باشید. ریبون در گوشه پنجره نرم‌افزارهای مختلف Word, Excel, Outlook و دیگر ابزارهای آفیس وجود دارد و کاربر براحتی می‌تواند آن را فعال کند.  مایکروسافت در نسخه جدید آفیس خود تغییرات شگرفی را در پیش گرفته است. نه تنها ظاهر و رابط کاربری این مجموعه نرم افزاری شبیه به ویندوز ۸ شده و در ابزارهای صفحه لمسی همچون تبلت بسیار بهتر عمل خواهد کرد. بلکه این شرکت شیوه شخصی سازی و مدیریت بخش های مختلف آفیس را هم به شکل چشم گیری تغییر داده و به کاربران امکان استفاده از اپلیکیشن های ویژه ای را در مجموعه آفیس می دهد. این مجموعه نرم افزارهای Word , Excel , Powerpoint , OneNote , Outlook و Groove و Publisher و Access و Infopath و عرضه شده است. 

 

نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت به همراه کرک کامل

office 2013 2 دانلود آفیس 2013 نسخه کامل Microsoft Office Professional Plus 2013

 

 

Sajad بازدید : 503 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

WinRAR از قوی ترین و بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

winrar ورژن جدید و نهایی قوی ترین فشرده ساز دنیا WinRAR 4.20 Final

 

Sajad بازدید : 597 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

Adobe Photoshop CS4 محصول معروف و نام آشنای شرکت نرم افزار آدوب می باشد که به شما این اجازه رامی می دهد تا  تصاویر واقعی و با کیفیت را ایجاد نموده وهمچنین این امکان را برای شما فراهم می آورد تا آنها رابا استفاده مجموعه ای کامل از ابزارهای نقاشی، رسم، نیز ابزارهای روتوش ، تغییر داده و بهبود بخشید. از دیگر قابلیتهای این نرم افزار می توان به بازبینی سریع ، برچسب گذاری، مرتب نمودن تصاویر، جستجو و ویرایش Metadata و لغت های کلیدی، و به اشتراک گذاری خودکار دسته ای از فایلها توسط مرورگرفایلی ارتقا یافته و مفید نام برد. با استفاده از فتوشاپ می توانید با روشی که بهترین راه برای شما با  ذخیره فضای کاری شخصی شده و تنظیمات ابزارها و نیز ایجاد کلیدهای میانبر صفحه کلید برروی تصاویر خود کار کنید. همچنیین می توانید چندین مرحله متفاوت را بلافاصله توسط پلات History  نرم افزار، undo  یا  redo نمایید .
همچنین میتوانید فیلترهای مختلف و متنوع فتوشاپ را از گالری فیلترها ، محلی که می توانید افکتهای جمع شده را بازبینی نمایید، مرور کنید. و همچنین نتایجی تحسین برانگیز با استفاده از ترکیب تصاویر ، متون، وصدها افکتها لایه بندی که به شما اجازه کنترل توسط گروه بندی کردن مجموعه ها، کدینگ رنگها، و قفل نمودن را می دهد، بدست آورید. تنوع در طراحی ساختارها برای کلاینتها توسط ذخیره مجموعه ای از لایه ها درون یک فایل به عنوان Layer Comp ها بسیار کار آمدتر خواهد بود. می توانید با استفاده ازقراردادن متن برروی وسشیرها و یا درون اشکال ،  چاپ چشم گیری را ایجاد نمایید. همچنین می توانید حتی درنرم افزار Adobe Illustrator در هرزمانی متن را ویرایش نمایید.
نسخه ای که هم اینک برای شما آماده کرده ایم، نیاز به نصب نداشته  و قابل حمل می باشد و با حجم بسیار کم و بسیار مناسب می باشد.

 

psportable نسخه پرتابل فتوشاپ CS4 با حجم ۵۰ مگابایت – Adobe Photoshop CS4 Portable

 

 

Sajad بازدید : 476 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

 

 

نرم افزاری که به تازگی نسخه به روز شده آن برای مشاهده و مدیریت فایل های PDF ارائه شده است Adobe Acrobat Reader نام دارد . کاربران در این ابزار فقط قابلیت مشاهده فایل های PDF را دارند . اما نمی توان از امکاناتی مانند چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت دیگر چشم پوشی کرد. مهم ترین قابلیتی که در این ابزار و در نسخه جدید ارائه شده است مدیریت اسناد و آپلود و ساخت آن ها در سایت Acrobat.com است .
این نرم افزار محیط کاربری بسیار ساده اما در عین حال جذابی دارد.این نرم افزار برخلاف نرم افزار Adobe Acrobat Pro Extended حجمی بسیار پائین دارد که باعث بالا رفتن کارایی سیستم می شود. همچنین نرم افزار فوق بر خلاف Adobe Acrobat Pro Extended که با قیمت ۴۴۹ دلار عرضه می گردد ، به صورت رایگان عرضه می شود. محیط کاربری این نرم افزار بصورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امکانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار کاربر قرار می دهد.همچنین استفاده از این نرم افزار نیاز به تخصص خاصی ندارد، چرا که پس از نصب برنامه، بصورت خودکار کلیه فایل های PDF موجود در هارد دیسک سیستم را تحت پوشش خود قرار داده و در هنگام برخورد کاربر به این فایل ها، با یک دابل کلیک ساده اجرا شده و محتویات فایل را به نمایش می گذارد.
لازم به ذکر است که ویرایش جدید Adobe Reader، دارای قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) میباشد، که قادر است محتوای فایل های PDF، مانند تصاویر گرافیکی و سه بعدی را با کیفیت مطلوب تری به نمایش گذارد. این نرم افزار با اندکی تغییرات جزیی نسبت به ویرایش های قبلی ارائه شده است.

 

Adobe Reader نرم افزار قدرتمند مشاهده فایل های پی دی اف – Adobe Reader 10.0 Final

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Acrobat Reader :
- مشاهده ساده و آسان اسناد PDF
- رایگان بودن نرم افزار
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- ارتباط سریع و آسان با Acrobat.com
- قابلیت پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی های به کار رفته در اسناد PDF
- شتاب دهنده گرافیکی در نسخه ی جدید
- قابلیت چاپ اسناد
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

 

Sajad بازدید : 310 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

worlds deadliest مستند کشنده ترین موجودات اقیانوس Worlds Deadliest : Underwater Killers

نام مستند : World's Deadliest : Underwater Killers

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۴۴ دقیقه

حجم : ۳۵۹ مگابایت

کیفیت : HDTV XviD

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : با یکی دیگر از محصولات بی نظیر شبکه National Geographic در خدمت شما هستیم این مجموعه تحت عنوان World's Deadliest به بررسی خطرناک ترین جانوران در نفاط مختلف زمین می پردازد و در بخش های مختلف عرضه شده است.در این قسمت از این مجموعه مستند به دیدار کشنده ترین موجودات اقیانوس یعنی باراکودا (شبیه به نیزه ماهی) ، پیرانا و… خواهیم رفت و روش شکار این قاتلان بی رحم را خواهیم دید…

Sajad بازدید : 1653 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (1)

Nishe zanboor دانلود فیلم نیش زنبور

 

نام فیلم: نیش زنبور
کیفیت: Vcd – اورجینال
فرمت: wmv
حجم: ۲۶۷ مگابایت
زمان: ۱۰۲ دقیقه
کارگردان: حمیدرضا صلاحمند
بازیگران: رضا کیانیان, رضا عطاران, مریلا زارعی …
خلاصه داستان: دو دوست از دو طبقه اقتصادی و اجتماعی متفاوت روزگار خوبی را با یکدیگر گذرانده اند. تا اینکه یکی احساس می کند دیگری به او نارو زده. این دو باز یکدیگر را می یابند و رابطه‌شان از نو شکل می گیرد اما همواره احساس بدبینی و سوءتفاهم میانشان وجود دارد

Sajad بازدید : 1673 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (1)

talagh دانلود فیلم طلاق به سبک ایرونی

نام فیلم : طلاق به سبک ایرونی
تاریخ تولید: ۱۳۸۸
کارگردان: فرید کلهر
بازیگران: حامد کمیلی ، تینا آخوند تبار ، احمد پور مخبر ، رابعه اسکوئی ، امیر نوری ، مهران رجبی ، عباس محبوب ، شهاب عباسی ، علی ابولحسنی ، آرش نوذری و سوسن پرور
خلاصه داستان: داستان در مورد زن و شوهری است که به خاطر اختلافات متعدد قرار است از هم جدا شوند . دد این حین به آنها اطلاع داده می شود که حساب بانکی مشترکشان برنده یک ویلا در کیش شده است …

Sajad بازدید : 1993 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (1)

Bi Neshoon دانلود فیلم بی نشون


منتشر کننده فایل :گروه فایل کلوپ

فرمت : MKV

حجم : ۶۵۰ مگابایت

ژانر : کمدی، اجتماعی
خلاصه داستان : مردی پس از آزادی از زندان به کمک دوستش به دنبال نشونی پسرش می گردد . او در این راه وارد یک سری ماجراهای پلیسی می شود که….

Sajad بازدید : 322 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)

The Penguin King (2012) 480p BRRip Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

The Penguin King دانلود مستند پنگوئن پادشاه The Penguin King 2012

نام مستند : The Penguin King

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۷۸ دقیقه

حجم : ۹۰۰ مگابایت

کیفیت : ۴۸۰p BRRip

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : پنگوئن یکی از موجودات دوست داشتنی قطب جنوب است.این مستند در مورد شاه پنگوئن می باشد که پس از سه سال به سرزمین خود باز میگردد ، جایی که به دنیا آمده و بزرگ شده است…

Sajad بازدید : 878 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness S02 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در وبسایت های فارسی زبان با کیفیت بسیار عالی ۷۲۰p  با زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی قسمت های ۳ و ۴  در ادامه همین مطلب قرار گرفت

kpan دانلود فصل دوم انیمیشن Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness
 
نام انیمیشن :  Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness S02 – کونگ فو پاندا: افسانه های شگفت انگیز فصل ۲
ژانر : انیمیشن ، اکشن ، کمدی
سال انتشار : ۲۰۱۲
وضعیت : در حال پخش 
مدت زمان : ۲۲ دقیقه 
حجم : به طور میانگین هر قسمت ۱۰۰ مگابایت
کیفیت : ۷۲۰p
امتیاز : ۶٫۶/ ۱۰ 
زیرنویس فارسی : دارد ، اختصاصی دانلودها
اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ پخش قسمت ها :  IMDB ، ویکی پدیا
 
خلاصه داستان: انیمیشن جذاب ، دیدنی و خنده دار کونگ فو پاندا برای همگی آشنا و شنیده شده است ! ولی این بار با پو باشید ! در سریالی کارتونی با نام "افسانه های شگفت انگیز" که روایتگر ماجراهای زندگی پو در هنگام تمرین ، حفاظت ، جنگیدن ، آموزش دادن ، آموزش دیدن ، صحبت کردن و … می باشد. تا جایی که او به عنوان فرمانده سرزمین صلح برگزیده می شود . حال او در خانه ای به همراه پنج جنگجوی آتشین زندگی می کند و حالا پو وظایفی جدیدی دارد ! وظایفی که با برگزیده شدن او به عنوان جنگجوی اژدها به او واگذار شده است و … ، هم اکنون می توانید فصل دوم این مجموعه فوق العاده جذاب را از فایل دانلود کلوپ ایرانیان دریافت نمایید .
Sajad بازدید : 578 سه شنبه 05 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

استایل بسیار زیبا و کاربردی با عنوان Jewelry Gold and Silver Styles برای نرم افزار فتوشاپ را برای شما عزیزان گرافیست قرار داده ایم.از این استایل ها می توانید در کارهای گرافیکی خود استفاده کنید. امیدواریم استفاده کافی را از آنها ببرید.

 

Jewelry Gold and Silver Styles استایل بسیار زیبا با عنوان Jewelry Gold and Silver Styles برای فتوشاپ

Sajad بازدید : 587 شنبه 26 فروردین 1391 نظرات (0)


نرم افزار AutoCAD Mechanical نسخه ای از اتوکد است که مخصوص مکانیک و مهندسی های وابسته به آن همچون هوافضا، کشتی و … طراحی شده است. اتوکد مکانیک را به نوعی می توان اتوکد پیشرفته و دوبعدی برای طراحی قطعات ساده مکانیکی و یا مکانیک دسکتاپ دو بعدی و کوچک شده مناسب برای مهندسین صنایع در مدیریت ساخت و تولید به حساب آورد. این نسخه به مانند نسخه های مکانیک دسکتاپ Mechanical Desktop قوی و سه بعدی نیست اما از اتوکد معمولی بسیار بهتر بوده و ابزار های رسم مهندسی و نقشه کشی مخصوص رشته ها و گرایش مکانیک را دارا می باشد. این نسخه به سهولت نصب می شود و مناسب آموزش، کارگاه های صنعتی کوچک ، کارخانه ها برای تولید قطعات می باشد . برای استفاده از ابزار های حرفه ای خاص و سه بعدی نمی توان از آن استفاده نمود در نسخه های قبل از ۲۰۰۹ از مکانیک دسکتاب و در سال های اخیر Autodesk Inventor جایگزین آن برای طراحی پیشرفته استفاده می شود. این نرم افزار به عنوان ابزار ساخت و تولید با دسترسی و کاربری آسان به وجود آمده است که می تواند طراحی های مکانیک جامدات و شبیه سازی های ساده را نمایش انجام دهد و البته همچنان اولین نرم افزار طراحی دو بعدی دنیا و دارای بانک اطلاعاتی قطعات مانند مکانیک دسکتاپ همچون انواع فنرها، پینها، پیچ ها، واشرها، خارها و … می باشد.

Sajad بازدید : 2095 شنبه 26 فروردین 1391 نظرات (0)


همه روزه علاقه ی کاربران به سمت کتاب های الکترونیکی PDF افزایش می یابد از این رو بیشتر ناشران و نویسندگان رویکردی مثبت به ساخت کتاب های الکترونیکی نشان داده اند. نرم افزار های کاربردی مختلفی برای مشاهده ی فایل های PDF وجود دارند که محصول شرکت Adobe با نام Adobe Acrobat X بهترین نرم افزار در این بین می باشد. با این نرم افزار آدوب آکروبات شما نه تنها قادر به مشاهده ی فایل های PDF به صورت کامل هستید همچنین قادر به ایجاد و ویرایش این فایل ها نیز می باشید. از مزیت های بسیار خوب دانلود آکروبات می توان به سازگاری آن با سایر نرم افزار های متنی همچون مجموعه آفیس ۲۰۱۰ شامل Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher و Access اشاره کرد که شما را قادر میسازد تا فایل های ایجادی توسط این سری نرم افزار ها را به راحتی به فایل های PDF تبدیل کنید.
از قابلیت های اصلی نرم افزار Adobe Acrobat 10 می توان به این گزینه نیز اشاره کرد که کاربر قادر است هر فایلی که قابل استفاده در PDF می باشد را به سند خود اضافه و به راحتی آن را تولید و انتشار دهد. نرم افزار دانلود آدوب آکروبات همچنین قادر به اتصال به اسکنر بوده و مستقیما می تواند اطلاعات ورودی از اسکنر را به فایل PDF تبدیل و خروجی را در سریع ترین زمان ممکن تحویل شما دهد. ابزار های در دسترس این نرم افزار و بهینه سازی حالت مشاهده ی فایل های خروجی از بهترین امکاناتی است که در این برنامه ارتقاع بخشیده شده است. شما دوستان می توانید دانلود آکروبات نسخه جدید Adobe Acrobat X Professional این نرم افزار به همراه نسخه ی بدون نیاز به نصب Portable را از سایت بزرگ کمیاب به صورت رایگان دریافت و از همین امروز فایل های PDF خود را به صورت حرفه ای مدیریت کنید.

امکانات اصلی نرم افزار آکروبات

  • قابلیت ساخت، ویرایش و نمایش تمام فایل های PDF
  • قابلیت اضافه کردن تمام فایل های ممکن در اسناد PDF
  • قابلیت سازگاری با مجموعه نرم افزار های آفیس ۲۰۱۰ برای کاربرد آسان
  • قابلیت اتصال به اسکنر و دریافت و خروجی کردن تمام اطلاعات به صورت PDF
  • قابلیت اضافه کردن Action های جدید به اسناد PDF
  • قابلیت انجام کارها به صورت دسته ای نظیر تبدیل فایل های PDF
  • قابلیت ساخت فرم های مختص PDF به صورت حرفه ای
  • ابزار های در دسترس و بهینه سازی حالت مشاهده ی فایل های خروجی

Sajad بازدید : 493 پنجشنبه 24 فروردین 1391 نظرات (0)

Sunshine Clouds Screensaver عنوان یک اسکین سیور و همچنین والپیپر متحرک می باشد که می تواند جلوه ی خاصی به دسکتاپ شما بدهد . این برنامه به صورت نصبی می باشد که در صورت عدم رضایت ، میتوانید آن را به صورت کامل حذف کنید . داشتن صدا و افکت های با کیفیت و سه بعدی از ویژگی های این اسکین سیور می باشند که در ادامه به راحتی از سایت  قابل دریافت می باشد .

 

Sunshine Clouds Screensaver اسكرين سيور زيباي Sunshine Clouds Screensaver

Sajad بازدید : 587 چهارشنبه 23 فروردین 1391 نظرات (0)

در این ویدئوهای آموزشی که محصول شرکت Total Training می باشند ، به شما نکات حرفه ای اکسل ۲۰۰۷ آموزش داده می شود . مایکروسافت اکسل جز برنامه‌های صفحه گسترده است. این نرم‌افزار، توسط شرکت مایکروسافت ویرایش و پخش‌شده و برای استفاده در کامپیوترها با سیستم‌عامل ویندوز و برای کامپیوترهای اپل مکینتاش مناسب می‌باشد. این برنامه برای انجام محاسبات ریاضی و کشیدن نمودار به وسیله ابزارهای گرافیکی به کار می‌رود. این برنامه توانایی انجام محاسبات دشوار ریاضی را دارد. اکسل بعد از نسخه ۵ در ۱۹۹۳ جزئی از بسته مایکروسافت آفیس می‌باشد.فرمت این ویدئوها MOV و زبان آن ها نیز انگلیسی می باشد .

 

Microsoft Excel 2007 آموزش حرفه اي اكسل 2007   Microsoft Excel 2007 Advanced

Sajad بازدید : 623 پنجشنبه 17 فروردین 1391 نظرات (0)

دانلود Windows 8 Transformation Pack

پک تبدیل ظاهر ویندوزهای 7, Vista, XP به ویندوز 8 ، یک بسته نرم افزار کامل و مشهور می باشد تا شما بتوانید ظاهر ویندوز خود را مانند نسخه جدید ویندوز 8 تغییر دهید. صفحه بوت ویندوز 8 ، صفحه ورود ، تم ها، والپیپرها، آیکون ها، صداها، رابط کاربری، رنگ آمیزی خودکار Aero، Taskbar و بسیار قسمت های دیگر ویندوز با نصب این پک به شکل ویندوز 8 تبدیل خواهند شد.

امکانات :
- نصب و حذف ساده و یکپارچه
- تغییر ظاهر کاملا ایمن
- تنظیم ساده طرح رابط کاربری تنها با یک کلیک
- طراحی شده برای تمامی نسخه های ویندوزهای Windows 7, Vista, XP شامل ویرایش سرور آنها
- آپدیت هوشمند فایل های پرونده به همراه تعمیرخود و آپدیت کاربر پسند ویندوز
- راه اندازی ساده برای ویندوزهای Vista و 7 با استفاده از تم ها و منابع ویندوز 8
- تم ها، والپیپرها و صفحات لاگین ویندوز 8
- شبیه سازی دسکتاپ رابط کاربری Metro به همراه گجت های از پیش تنظیم شده
- امکان تغییر خودکار رنگ های Aero
- اضافه شدن جایگزین هایی برای Bar برای کسانی که نمی خواهند از تمام رابط کاربری استفاده کنند
- اضافه شدن فونت های خانواده Segoe از Windows 8 Consumer Preview به همراه پشتیبانی از آپدیت فونت های ویندوز 7 و ویستا
- چهارچوب بهینه شده سیستم های پرونده
- تعمیر غیر فعال بودن تغییرات سیستم پرونده که در زمان نصب کار نمی کرد
- انتخاب متوقف شدن Restart در حین اجرای تنظیمات
- تعمیر مشکل Premission در برخی نرم افزارها
- فون جدید رابط کاربری Segoe
- منباع فایل های سیستم آپدیت شده شامل : صفحه ورودی، لوگوها، آیکون ها، دکمه ها و آیکون های بخش Tray ویندوز
- پوسته جدید TrueTransparency بر پایه Windows 8 Consumer Preview و رنگ پیش فرض آن
- والپیپرهای آپدیت شده موجود در نسخه Windows 8 Consumer Preview
- سازگار با سیستم عامل های Windows 7, Vista, XP
- و ...

Sajad بازدید : 569 دوشنبه 14 فروردین 1391 نظرات (0)

 

دانلود ۸۵ والپیپر زیبا و گرافیکی با کیفیت بالا ، Beautiful Nature HD Wallpapers

مجموعه ای بی نظیر از عکس های جدید و فوق العاده با کیفیت را آماده کرده ایم . این تصاویر دارای تنوع موضوعی بوده که میتوانید از این عکس ها به عنوان یک کاربر حرفه ای در طراحی های خود استفاده کنید . در ضمن به علت متنوع بودن رزولوشن عکس ها شما قادر خواهید بود تا از این عکس ها به عنوان یک کاربر عادی برای بک گراند ویندوز خود استفاده نمایید . این مجموعه شامل ۸۵ والپیپر و عکس بک گراندبا موضوع Beautiful Nature HD Wallpapers می باشد

Sajad بازدید : 562 دوشنبه 14 فروردین 1391 نظرات (1)
Sajad بازدید : 572 دوشنبه 14 فروردین 1391 نظرات (0)

دانلود 105 والپیپر بسیار زیبا با کیفیت HD مخصوص کامپیوتر

 

دانلود ۱۰۵ والپیپر بسیار زیبا با کیفیت HD مخصوص کامپیوتر

در این پست مجموعه‌ای از ۱۰۵ والپیپر زیبا با کیفیت HD را برای شما آماده کرده ایم ، که می توانید با توجه به سلیقه‌ ی خود از این تصاویر استفاده کنید که بیشترین کاربرد این تصاویر استفاده به عنوان عکس دسکتاپ می باشد . فرمت این والپیپرها jpg بوده و ابعاد آن ها نیز ۱۶۰۰×۱۲۰۰ تا ۶۶۶۸×۴۱۶۸ می باشد .

Sajad بازدید : 513 یکشنبه 13 فروردین 1391 نظرات (0)

مجموعه ۷۲ تصویر زمینه با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم  به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۲۵۶۰×۱۶۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 


Sajad بازدید : 491 جمعه 11 فروردین 1391 نظرات (0)

دانلود مجموعه عکس های چهار فصل و گیاهان ژاپن - Datacraft 
Sozaijiten Vol.146 Four Seasons & Flowing Plants of Japan

ین پکیج شامل مجموعه ای از عکس های چهار فصل کشور ژاپن و گیاهان و گل های هر فصل، با فرمت jpg می باشد. این تصاویر با کیفیت بالا در اختیار کاربران گرامی قرار گرفته است، افراد می توانند از این پک بک گراند در طراحی های خود استفاده کنند.

Sajad بازدید : 535 چهارشنبه 09 فروردین 1391 نظرات (0)

دانلود مستند فوق العاده زیبای Battle at Kruger محصول 2011

پر بازدید ترین مستند سال 2011 با بیش از 30 میلیون بازدید 


فرمت فایل : MP4
حجم فایل : 241 MB
کيفيت : 720p Bluray - فوق العاده
زمان : 7 دقیقه و 45 ثانیه

خلاصه مستند : اتحاد بوفالو ها برای پس گیری بچه شان از چنگال و دندان شیر و تمساح،شگفت انگیز ترین مستند حیات وحش را ثمر زده است به گونه ای که تا به حال با بیش از 30 میلیون بازدید،باعث شگفتی همگان شده است.
این مستند همینک نیز روزانه 50 هزار بازدید را برای خود ثبت می کند.
نکته قابل توجه این جاست که این صحنه ها از دوربین فردی آماتور و با کیفیتی پایین به ثبت رسیده است به گونه ای که تهیه کنندگان با سابقه مستندهای حیات وحش،سال ها وقت خود را صرف می کنند تا بتوانند چنین تقابلی را شکار کنند ولی از رسیدن به آن بازمانده اند و همگی آن ها آرزو داشتند این مستند را با دوربین های فوق پیشرفته خود ثبت کنند.

مستند کوتاه Battle at Kruger به دلیل اهمیت زیاد و زیبایی آن،توسط تهیه کنندگان حرفه ای مستند ساز،چندین بار ارتقای صوتی و تصویری پیدا کرده است و همینک این مستند زیبا را به صورت دوبله فارسی به همراه آخرین ارتقا صوتی و تصویری آن برای اولین بار میان وب سایت های ایرانی در سایت تاپ مووی مشاهده کنید.

Sajad بازدید : 605 جمعه 04 فروردین 1391 نظرات (0)

Xbox%20360%20Skin%20Pack%201.0 دانلود تم زیبای Xbox 360 برای ویندوز سون Xbox 360 Skin Pack 1.0 for Windows 7

Xbox 360 Skin Pack 1.0 یک بسته کامل برای تغییر ظاهر ویندوز سون و تبدیل آن به محیط آنالوگ Xbox 360 می باشد. شما می توانید در ابتدا این بسته را در نسخه های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی در ادامطلب دریافت کرده و  سپس آن را بر روی ویندوز ۷ خود نصب کنید و سپس یک بار سیستم را ریست کنید و پش از بالا آمدن ویندوز ، شما شاهد تغییرات کلی این بسته خواهید بود  این برنامه قابل نصب بر روی نسخه های ویندوز سون Windows 7, Windows 7 SP1 می باشد. در صورتی که بعد از نصب ظاهر آن مورد رضایت شما واقع نشد میتوانید تنها با چند کلیک آن را از سیستم خود پاک کنید. همچنین در ادامه مطلب میتوانید اسکرین شات هائی از این پک را مشاهده کنید .

Sajad بازدید : 770 جمعه 04 فروردین 1391 نظرات (0)

Balabolka [www.Mihanu.ir] دانلود نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار Balabolka 2.2.0.502

 

اگر می خواهید زمانی که متنی را روی صفحه نمایش خود دارید به طور خودکار توسط نرم افزاری تبدیل به گفتار شده و در داخل یک فایل صوتی ذخیره شود. Balabolka یک ابزار تبدیل متن به گفتار است که متن نوشته شده روی صفحه را برای شما می خواند و به وسیله آن می توانید متن خود را به راحتی تبدیل به گفتار کنید. با استفاده از این نرم افزار تبدیل متن به صدا همه نوع صداهایی که بر روی سیستم کامپیوتر شما نصب شده است در دسترس Balabolka می باشد. با این نرم افزار تبدیل متن به صوت ، متن روی صفحه نمایش می تواند تبدیل به گفتار شده و به صورت یک فایل WAV و یا یک فایل MP3 ذخیره شود. این نرم افزار تبدیل متن به صدا می تواند محتوای کلیپ بورد و همچنین متون داخل یک فایل Word و فایل های RTF و فایل های HTML را به راحتی بخواند، می تواند نوع فونت و رنگ پس زمینه را سفارشی کند و می تواند از System Tray بخواند و Hotkey های جهانی یا Global را کنترل کند.
این نرم افزار تبدیل متن به گفتار از نسخه های مختلف صوت مایکروسافت که به آن SAPI می گویند استفاده می کند، که می توانید از طریق این قابلیت پارامترهای صدا از جمله سرعت، گام و حجم صدا را تغییر دهید. با استفاده از این نرم افزار خواندن متن که یک نرم افزار کاربردی می باشد شما می توانید یک لیستی از صداهای دلخواه را برای تعویض به وجود بیاورید تا در صورت لزوم برای بهبود کیفیت تلفظ ، صدا را تغییر دهید و صدای دیگری را جایگرین کنید. این قابلیت زمانی برای شما مفید خواهد بود که شما می خواهید املای کلمات را تغییر دهید. قواعدی که در این نرم افزار برای تصحیح تلفظ مورد استفاده قرار گرفته است از VBScript برگرفته شده است. در ضمن این نرم افزار Balabolka به زبانهای مختلف و تحت ویندوز های XP/2000/Vista/Win 7 کار می کند که می تواند برای تمام کاربران بسیار کاربردی باشد.

Sajad بازدید : 5918 جمعه 19 اسفند 1390 نظرات (2)

Infinite%20Skills%20Learning%20Revit%20Architecture%202011 دانلود فیلم آموزشی نرم افزار رویت Infinite Skills Learning Revit Architecture 2011

نرم افزار Revit Architecture ، یک نرم افزار ترسیم و طراحی نقشه های معماری و ساختمانی است . که سیستم ترسیم در آن به صورت مدلسازی همزمان ۲ بعدی و ۳ بعدی به صورت هوشمند است (Building Information Modeling). این نرم افزار توسط شرکت Autodesk تولید کننده نرم افزار Autocad طراحی شده است.در ۳ سال گذشته بسیاری از شرکتهای ساختمانی در کشورهای توسعه یافته (آمریکا ، کانادا ، کشورهای اروپایی و استرالیا) به استفاده از این نرم افزار روی آورده اند و ترسیم نقشه های ساختمانی در نرم افزار Autocad را کنار گذاشته اند.  این آموزش محصول Infinite Skills می باشد .فایل های تمرینی به صورت جداگانه آماده دانلود شده است. این آموزش شامل ۴ سی دی می باشد که هر سی جداگانه در پارت های ۲۰۰ مگابایتی آماده دانلود شده است .

Sajad بازدید : 1089 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)

vorode zende دانلود فیلم ورود زنده ها ممنوع

 

نام فیلم : ورود زنده ها ممنوع
ژانر : کمدی . اجتماعی
فرمت : wmv
حجم:۳۵۰ مگابایت
محصول: ایران
کیفیت : خوب
زمان :۹۰ دقیقه
کارگردان :جواد مزد آبادی
بازیگران :علی صادقی . مجید صالحی .بهاره رهنما . بهنوش بختیاری .علیرضا خمسه . مهران رجبی و…
خلاصه داستان:ذبیح و غلام دو شخصیت محوری داستان از طبقات پایین اجتماع هستند که طی ماجراهای طنز آمیز اتوموبیل نعش کش خود را از دست میدهند و مجبور میشوند برای گذراندن زندگی با موتور سیکلت جنازها را جا به جا کنند و…

Sajad بازدید : 1157 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)

3 Daraje Tab دانلود فیلم سه درجه تب

 

نام فیلم : ۳ درجه تب
ژانر : کمدی
فرمت : wmv
کیفیت : خوب
کارگردان : حمید رضا طلاحمند
تهیه کننده : یوسف صمد زاده
حجم : ۲۹۰ مگابایت
بازیگران : رضا عطاران ، الهام حمیدی ، امیر علی دانایی ، علی صادقی ، سیروس گرجستانی ، محمدرضا شریفی نیا ، بهاره افشاری
خلاصه داستان : الهام در آستانه ازدواج بینی اش را به خاطر بزرگ بودن و حساسیتی که مادر داماد نسبت به آن دارد ، عمل جراحی میکند او برای تغییر عکس شناسنامه وارد مشکلات جدیدی می شود که ماجراهیی را برایش بوجود می آورد…

Sajad بازدید : 2992 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)

shisho besh دانلود فیلم شیش و بش

 

نام فیلم : شیش و بش
ژانر : کمدی . اجتماعی
کارگردان : بهمن گودرزی
تهیه کننده : مرتضی شایسته
کیفیت : عالی
حجم : ۶۴۰ مگابایت
فرمت : AVI
بازیگران : محمدرضا گلزار ، امین حیایی ، آناهیتا نعمتی , بیتا فرهی , تانیا جوهری ,رضا رشیدپور , شهنام شهابی و ..
خلاصه داستان : دو رفیق خلافکار در جریان یک کلاهبرداری به زندان می افتند و در زندان از طریق پیرمرد در حال مرگی به نقشه یک گنج بزرگ دست پیدا میکنندو..

Sajad بازدید : 2911 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)

دانلود فیلم شهر زیبا با لینک مستقیم|

shahr ziba دانلود فیلم شهر زیبا

درخواستی

عنوان : شهر زیبا

موضوع : اجتماعی

مدت : ۱۰۰ دقیقه
فرمت : wmv

کیفیت : متوسط

حجم : ۱۶۲ مگابایت
محصول ۱۳۸۲

کارگردان : اصغر فرهادی

بازیگران : فرامرز قریبیان – ترانه علیدوستی – آهو خردمند

داستان : در کانون اصلاح و تربیت «شهر زیبا» نوجوانان زندانی با خواست اعلا جمع می شوند تا هجدهمین سالروز تولد اکبر را جشن بگیرند…

Sajad بازدید : 703 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (0)


 آکواریوم SereneScreen دریایی - یکی از محافظ صفحه نمایش امروزه معروف ترین! آکواریوم SereneScreen دریایی، یک محافظ صفحه نمایش - شبیه سازی بسیار واقع گرایانه از آکواریوم های دریایی است. فقط در آکواریوم SereneScreen دریایی تصویر نگاه کنید، و همه در یک بار روشن شود. ماهی - 3D-اشیا رفتار می کنند "را به عنوان زنده" و صدای حباب های هوا افزایش بیشتر تقویت این احساس... 

Sajad بازدید : 576 چهارشنبه 10 اسفند 1390 نظرات (0)

PowerDVD 12 دانلود نسخه جدید CyberLink PowerDVD 12.0.1312.54 Ultra

CyberLink PowerDVD 12.0.1312.54 Ultra معروفترین نرم افزاری است که تا به حال در زمینه پخش و مدیریت فایل های صوتی و تصویری ارائه شده است. ابزاری فوق العاده تکامل یافته که با قابلیت پشتیبانی از فرمت های مختلف لذت تماشای یک فیلم جذاب را به کاربران هدیه می دهد. اولین نرم افزاری که به صورت کاملا جدید و نو تکنولوژی سه بعدی را به رایانه ها و تماشای فیلم ها کشانده است و شاید این مهم ترین خصوصیتی است که در این نسخه در Cyberlink PowerDVD به چشم می خورد. کیفیت HD در این نسخه بسیار بهبود یافته به طوری که کاربر در هنگام مشاهده یک فیلم گویی تصاویر زنده آن را مشاهده می کند. پشتیبانی از سه فرمت بسیار رایج MKV ، ۳GP و FLV که امروزه به دلیل شرایط مختلف بسیار مورد استفاده قرار می گیرند بخشی دیگر از قابلیت هایی است که در PowerDVD 12 قابل دسترس خواهند بود. 

هم اکنون میتوانید این برنامه را از فایل دانلود بزرگترین وبهترین سایت دانلود ایرانیان دانلود کنید.


خرید ویندوز 8 نهایی همراه با تکتیو 100% تست شده از کامپیوتر آبی

http://rozup.ir/up/filedownload/windows8.jpg

ویژگی‌های جدید ویندوز 8:

  • رابط کاربری جدید (مترو) برای صفحه نمایش لمسی
  • حذف دکمه استارت.
  • مرورگر اینترنت اکسپلورر ۱۰
  • ورود کاربری با استفاده از تصویر
  • بوت سریع هیبریدی
  • Task Manager(برنامه مدیریت وظیفه) جدید
  • راه اندازی ویندوز با استفاده از فلش مموری
  • پشتیبانی از چندین نمایشگر
  • پشتیبانی از USB3
  • پشتیانی از معماری ARMعلاوه بر اینتل و AMD
  • صفحه شروع جدید.
  • قابلیت بازگردانی سیستم عامل به تنظیمات کارخانه(اولیه)
  • سیستم پرونده جدید REfs.
  • پشتیبانی از ارتباط حوزه نزدیک(NFC).
  • بوت امن
  • پشتیبانی از فناوری RAID 1 و RAID 5
  • اضافه شدن نوار ریبون به ویندوز اکسپلورر مانند مایکروسافت آفیس۲۰۱۰.
  • توانایی بازکردن پرونده‌های ISO، IMG و VHD.
  • نرم افزار ویندوز دیفندر در این ویندوز دارا قابلیت آنتی ویروس است، که مشابه نرم افزار مایکروسافت سکیوریتی اسنشالز عمل می‌کند و پیش بینی می‌شود جایگزین این نرم افزار شود.
  • اضافه شدن ویژگی ایمنی خانواده(Family safety)که به والدین این امکان را می‌دهد که فعالیت‌های فرزندان خود را در اینترنت نظارت و کنترل کنند و همچنین از فرزندان خود محافظت کنند و رایانه ی آنان را کنترل کنند.
  • چندوظیفگی جدید

http://iranselll.ir/images/addcart.gif

خرید نقدی و پستی محصول

مودم وایرلس تی پی لینک TP-LINK 4 LAN 8901G (با 3 سال گارانتی)

http://rozup.ir/up/filedownload/Pictures/33750503268039635406.jpg

• سه قابلیت مودم ADSL, روتر چهار پورت شبکه, روتر وایرلس 54 مگابیت در یک محصول

• به اشتراک گذاری اینترنت ADSL بین کاربران بی سیم و کابلی 
• حفاظت از کاربران شبکه در قبال هکرها از طریق فایروال NAT و SPI 
• نصب آسان و سریع از طریق نرم افزار همراه محصول

کاربرد
• استفاده از سرویس ADSL2+ برای برقراری ارتباط با اینترنت و به اشتراک گذاری آن برای کاربران به صورت بی سیم و کابلی 
• برقراری شبکه داخلی برای منازل و ادارات کوچک

برای دریافت توضیحات بیشتر کلیک کنید

http://iranselll.ir/images/addcart.gif

خرید نقدی و پستی محصول



تعداد صفحات : 3

درباره ما
سلام به تمام بازدید کنندگان گرامی.. در این سایت نرم افزارها وفیلمهای جذاب وعالی را برای دانلودقرار داده ایم در صورت استفاده از فایل ها لطفا منبع را ذکر کنید ممنون از اینکه به سایت ما سر زدید باتشکر: تیم فایل دانلود ،کلوپ ایرانیان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید چه مطالبی را بیشتر برای دانلود قرار دهیم؟
    محتوای سایت و به روزرسانی سایت را چگونهارزیابی می کنید؟
    ویندوز مورد علاقه ی شما..........؟
    بازی موبایل و PC

    http://www.freegames.ir/images/mobile-archive.png

    http://www.freegames.ir/images/pc-game-archive.png

    فیسبوک

    در فیسبوک با ما باشید
    دانلود فایرفاکس

    http://rozup.ir/up/filedownload/firefox_logo.jpg

    فروشگاه سایت

    http://rozup.ir/up/filedownload/Pictures/555555.jpg

    آمار سایت
  • کل مطالب : 513
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 7355
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 360
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,076
  • بازدید ماه : 5,056
  • بازدید سال : 63,357
  • بازدید کلی : 1,583,226
  • منوی نرم افزارهای مالتی مدیا

    http://www.e-heyat.com/UploadFiles/small/logo/icon/film.jpg


    دانلود سریع نرم افزار

    Apps firefox icon

    Google Chrome icon

    Opera icon

    Internet Explorer icon

    Flash icon


    Nero icon

    Winrar SZ icon

    Adobe Photoshop CS 4 icon

    Adobe Acrobat Reader icon

    yahoo icon

    Office icon

    Network Download icon


    Nod 32 icon


    Kasper SZ icon